Det er gått 3 måneder siden nettbutikken ble publisert, og vi opplever en økende interesse for putene. Det er jevnt besøk på sidene våre, og noen pakker er sendt til forhåpentligvis fornøyde kunder.

Den siste uken har vi imidlertid vært litt urolig med tanke på levering av varer fra leverandøren vår.

Vi sendte en forespørsel med hensyn til nye bestillinger sist mandag, men svaret lot vente på seg. Sendte så en ny henvendelse etter et par dager, og nok en henvendelse i dag. Nå var vi begynt å bli skikkelig bekymret, og ble redd for at vi hadde startet opp noe som ikke ville bli noe av. Følte at vi nesten hadde lurt folk...

Så kom plutselig en melding på epost: "

"Kashmir is in flood and we have no light and communications from previous 10 days.please see news about kashmir flood on net."

Hadde så vidt hørt om at det var flom, men ikke visste vi at det var i nettopp det området våre leverandører hører til. Det viser seg at byen Srinagar opplever enorme ødeleggelser og mye lidelse og død. Mange mennesker har mistet hjemmene sine, og veier er ufremkommelige. Redningsmannskap har store problemer med å nå fram til de mange isolerte. Det er opprettet leirer for hjemløse etter flommen flere steder på den indiske og den pakistanske siden av grensa

.Les mer på nrk:

http://www.nrk.no/verden/nar-ikkje-fram-til-flaumr...

Her sitter altså vi og er bekymret for ikke å få svar på våre henvendelser om kjøp av varer, men nå vet vi bedre. Det vil nok ta lang tid å bygge opp samfunnet der nede igjen, og inntil da får vi bare avvente nye ordrer til de er kommet i virksomhet igjen. Det beste vi kan gjøre for dem er å fortsette å handle når den tid kommer.